Zarządzanie operacyjne
+
-
Planowanie strategiczne:
- Przygotowanie długoterminowych planów dotyczących codziennego funkcjonowania obiektu.
- Planowanie przyszłych modernizacji.
-
Negocjacje, pośrednictwo, marketing:
- Przygotowanie materiałów marketingowych dotyczących powierzchni na wynajem.
- Współpraca przy opracowywaniu aranżacji powierzchni.
- Reprezentowanie właściciela podczas negocjacji z potencjalnymi najemcami.
- Negocjowanie i podpisywanie umów najmu.
-
Optymalizacja finansowa:
- Planowanie działań mających na celu zwiększenie przychodów nieruchomości.
- Planowanie działań mających na celu redukcję kosztów operacyjnych.
-
Zarządzanie projektami:
- Przygotowanie planów adaptacji i remontów wraz z ustaleniem budżetu.
- Organizacja przetargów, wybór wykonawcy i nadzór nad projektem w imieniu
właściciela.
-
Raportowanie i aktualizacje:
- Regularne prezentacje wyników finansowych dla właściciela.
- Aktualizacje dotyczące codziennej działalności.
- Raporty dotyczące wykonalności umów najmu.